فروشگاه فایل دانش

دانلود پایان نامه|پروژه|مقاله|تحقیق|پژوهش|جزوه دانشجویی|نمونه سوالات استخدامی ها و ........

فروشگاه فایل دانش

دانلود پایان نامه|پروژه|مقاله|تحقیق|پژوهش|جزوه دانشجویی|نمونه سوالات استخدامی ها و ........

دانلود مقاله درمورد کارخانه رویال تک

مقاله درمورد کارخانه رویال تک
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل doc
حجم فایل 17 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23
مقاله درمورد کارخانه رویال تک

فروشنده فایل

کد کاربری 4152

*مقاله درمورد کارخانه رویال تک*


مختصات کارخانه رویال تک:

این کارخانه در مختصات جنوبی موقعیت جغرافیایی ایران و غربی شهرستان کرج قرار دارد و دارای یک ساختمان سوله ای بزرگ که تمام دستگاههای تولیدی کارخانه در قسمتهای مختلف آن مستقر شده است.

همچنین در رو به روی سوله کارخانه دفتر مدیر( مسئول) و همچنین در طبقه پایین دفتر مدیر دفتر سرکارگر طوری قرار گرفته اند که بتوانند در صورت زیادی اشتغال بتوانند به تمام کارگران نظارت داشته باشند تا در هنگام تولید مشکلی برای کارگران پیش نیاید.

همچنین در کنار دفتر سر کارگر، اتاقی وجود دارد که به آن اتاق تاریکی می‌گویند.

همچنین در قسمت دیگر محوطه ورودی کارخانه مکانی قرار دارد که انبار نام دارد که تمام مواد اولیه و خام را که وارد می کنند در آنجا قرار می دهند و تحویل مسئول انبار می دهند تا ضمن شروع به تولید طبق درخواست ارسالی به مسئول انبار مواد اولیه را ارسال کند.

همچنین یک درب ورود و خروج در کارخانه وجود دارد که تمام رفت و آمدهای کارخانه از آن انجام می شود.

همچنین انبار دیگری وجود دارد که تمام کالاهای ساخته شده به آن ارسال می شود و در هنگام بار زدن و ارسال به کارخانه ها و شرکتهای سفارش دهنده از این انبار انجام می شود.

شرکاء، مدیران، کارگران:

1ـ شرکاء و مدیر:

کارخانه رویال تک از چند شریک خانوادگی تشکیل شده و این شرکاء از بین خود یکی را به عنوان مدیر کارخانه( مسئول) انتخاب نموده اند. تا به عنوان مدیر کلیه خرید و فروشها و درآمدها و هزینه های کارخانه را بررسی کند و بر اساس گزارش زیر دستانی همچون حسابداری، سرکارگر، مسئول خرید و مسئول فروش بتواند بهترین راه کسب درآمد و تولید را در جلسه شرکاء و مشاورین انتخاب کنند.

2ـ کارگران:

تعداد افرادی که در تولیدات کارخانه نقش مهمی دارند و بر اساس قوانین کارخانه بر اساس سابقه هر فرد در محل مورد نظر و مربوط به تجربه او مشغول به کار و تولید در قسمت تبدیل مواد اولیه تا مواد ساخته شده هستند و بر اساس مقدار کار و ساعات کارکرد مبلغی را به عنوان دستمزد دریافت می کنند و این مبلغ جزو هزینه دستمزد کارخانه محاسبه می شود و این کارگران از قشر ساده و عادی جامعه هستند.

سرکارگر کارخانه:

فردی که بر اساس تجربه و سابقه کاری و کارکرد خوب و داشتن لیاقت برای این شغل از طرف مدیر کارخانه انتخاب می شود و وظیفه رسیدگی به عمومی کارگران را دارد و به کارهای آنها نظارت کامل دارد و اگر در مابین تولید مشکلی برای کارگران پیش بیاید از این فرد کمک گرفته می شود چون نسبت به دیگر کارگران با تجربه تر و با سابقه تر است.

مسئول فنی:

به فردی گفته می شود که با تمام دستگاههای موجود در کارخانه آشنایی دارد و بر اساس تجربه و تخصصی که دارد مسئولیت فنی کارخانه را بر عهده دارد و به طور ثابت و همیشگی در ساعات کارکرد کارخانه در کارخانه مشغول به رسیدگی و سرکشی به دستگاههای موجود در کارخانه است و مسئولیت اصلی این فرد بستن قطعات هر دستگاه در اندازه های مختلف داده شده از طرف مسئول گیرنده سفارشات است تا کارگران بتوانند مواد اولیه را به مواد ساخته شده بر اساس سفارشات داده شده سفارش دهندگان انجام دهند. مسئول فنی دستگاهها را تنظیم می کنند و هر دستگاه را مربوط به کاری که می تواند انجام دهد برنامه ریزی می کند و سرعت و واکنش حرکتی آنها را بر اساس معمولی بودن فشار و حرکت آن زمان سنجی و برنامه ریزی می کند تا کارگران بتوانند به صورت بهتر و مطلوب تر مواد را به کالا تبدیل کنند بدون اینکه فشاری به دستگاههای موجود بیاید تا بتوان از فرسودگی آنها جلوگیری کرد و عمر مفید دستگاهها را بالاتر برد.


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد